dijous, 23 d’abril del 2009

Feliç Sant Jordi!


9 comentaris:

òscar ha dit...

derrotem al drac de la manca de ganes de llegir

McAbeu ha dit...

Feliç Diada de Sant Jordi per tu també!

Joan Calsapeu ha dit...

El drac som nosaltres -per bé que ens hagin+hàgim reduït a la condició de sargantana escuada.

Bon Sant Jordi, Salvdor!

Ferran Porta ha dit...

Feliç St Jordi des d'un espectacular dia estiuenc a Barcelona!

Clidice ha dit...

home, jo ara mateix estic en l'edat de considerar, seriosament, d'enaltir els valors que representa el drac. Sant Jordi em comença a ser antipàtic, que algú l'humanitzi. Està bé el dibuix, ja n'hi ha prou de matar instints, que les princeses cavalquin lliures els dracs i si els santjordis volen acompanyar-les ... millor :)

Rokins ha dit...

oh! quina il·lustració, més mona!
Vaig a a fer fotos a les rambles. Barcelona avui està esplendida!
Feliç dia a tu tb!

ddriver ha dit...

bona diada

Unknown ha dit...

No t'hi he vist, Salvador! I mira que et buscava!

Jesús M. Tibau ha dit...

aquest ha estat el meu millor Sant Jordi, sense cap mena de dubte, que, a més, farà que tots els sant jodis veniders siguin especials