dimecres, 8 d’abril del 2009

L'escollit (VIII).

Aquest blog el vaig descobrir recentment. La troballa va ser mútua i des de llavors que la Clidice és una comentarista activa del bloGuejat (moltes gràcies!).

Un tel als ulls està escrit amb gràcia, que no és tasca fàcil, i a més m'agrada la manera de veure les coses que té l'autora. L'escollit d'aquesta santa setmana és un post antològic sobre una cita a cegues que em va fer riure un munt, dins el dramatisme de la situació, és clar, que imagino que és una possibilitat més que real.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Avui l'escollit ha sigut dels mes bons. M'he fet un tip de riure.

Genial!!

Unknown ha dit...

Molt ben triat, Salvador. El blog i el post. Vaig riure de valent. La Clidice té un blog que val la pena seguir...

Clidice ha dit...

glups! gràcies :$ pagada birra quan vulguis! :P Estic contenta de què t'agradi :D