dimecres, 15 de juliol del 2009

L'escollit (XX)

M'agraden els blogs irreverents. Van bé com a contrapunt dels més seriosos i densos, que també freqüento. Suposo que el que vull dir és que la gràcia de la catosfera és la seva varietat. De la mateixa manera que un pot llegir Kafka seguit de l'últim Batman sense ferir-se les neurones, sempre és estimulant estar pendent de blogs ben diversos.

El preàmbul era per recomanar-vos el Descans: el blog d'un home que descansa, que escriu en Josep, i el seu divertit post sobre la presentació d'un llibre, que he escollit avui per a aquesta secció.

15 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Josep Josep...

Marta ha dit...

Què li ha passat a la cara?

Josep ha dit...

Caram, quina pujada d'autoestima!!

Moltes gràcies, tot un compliment.

Fins ben aviat, té vostè una ronda pagada!

Salvador Macip ha dit...

Marta, és que li han sortit els ulls vermells a la foto... No t'ha passat mai?

RaT ha dit...

... mmm... parleu vos d'en Sr. Josep... el meu idol...

Josep ha dit...

Gràcies, moltes gràcies.

I això que encara no m'heu vist despullat.

Sonia ha dit...

Jo opino igual, és un gran blog.

Salutacions

Laura ha dit...

És un provocador, m'encanta.

Dr. Muerte ha dit...

Pareu d'ensabonar-lo que aviat sentirem una explosió i llegirem als diaris que els mossos han trobat el cos rebentat d'un paio amb un plàstic vermell tapant-li els ulls!
(Però és bo el paio eh?)

sr. Manel ha dit...

Jo vaig perdre la virginitat amb el sr. Josep... En el sentit que ell va ser el primer que va comentar al meu blog. La seva omnipresència a la bloggosfera el converteix gairebé en una divinitat.

Josep ha dit...

Gràcies a tots i a totes, m'ha pujat molt l'autoestima!!

Anònim ha dit...

Penso que abans de recomanar un blog com el de aquet senyor hauries de veure lo que escriu ell en els blogs dels seus amiguets insultant, menypreant i sent una persona burda i xafarder. Viva la irreverencia intel.ligent i les persones iróniques, cíniques i amb sentit del humor pero el comportarse com a gossos rabiosos ell i els seus amiguets amb una blogera no més per discrepar em pareix lamentable i vomitiu. A més a més mirantse el melic. El talent no es compra, es te o no

Salvador Macip ha dit...

Anònim, no puc fer-me responsable de tot el que ha escrit algú abans i (sobretot) després del post que recomano. Per aquesta secció em fixo en un post en concret, no vol dir que necessàriament comparteixi o no tots els punts de vista de l'autor. Com a molt puc elogiar l'estil general.

Malgrat pugui tenir una opinió respecte les polèmiques en les quals hagi intervingut darrerament el senyor Josep, jo no l'he expressada en públic, per tant preferiria que el bloGuejat se'n quedés al marge.

Josep ha dit...

Estimat Anònim:
em pot dir vostè a qui he insultat jo? I més concretament, un sol insult que haja eixit del meu teclat contra la senyora Alicia?

Anònim ha dit...

tens raó, no més si tens una mica de temps pots veure algunes de les bestieses que alguns dels seus amics com dc muerte o sr manel diuen als seus blocs, que fan mal a la vista de qualsevol persona coherent. A vegades no es no més lo que tu dius si no lo que tu aplaudeixes.
Josep ha dit... sí, aquesta senyora costa d'entendre. I si el seu marit no viu amb ella? I si va anar a comprar tabac i encara no ha tornat? Diu que fa de titellaire i que té un fill... i si té un família de roba i felpa??
jo done per tancada la polèmica Salutacions