dimecres, 28 de març del 2012

En paper i en digital

Demà m'hauríeu de trobar (si tot va bé) estrenant columna mensual de divulgació a la secció de ciència de l'Ara, on aniré repassant alguna de les descobertes biomèdiques més destacables dels últims dies (començo amb una relació intesperada entre al·lèrgia  i càncer). Estic content d'incorporar-me a aquest diari, que he anat seguint amb interès des del seu recent naixement i on escriuen gent que admiro molt.

I aquesta tarda a les 18.00 em podreu trobar fent un xat digital al Diari de Girona (aquí). Va, aneu al link i feu-me alguna pregunta difícil, que així té més gràcia (les podeu anar enviant des d'ara mateix).

[ACTUALITZACIÓ: No comptava que demà hi ha vaga! L'estrena es posposa al dijous que ve.]

8 comentaris:

El porquet ha dit...

Enhorabona! Ets un crack en majúscules! Així que ho torno a escriure... CRACK!

Sergi ha dit...

He sentit rumors de que et canviaràs el nom de Salvador per el de Sopador Macip, ja que se't troba fins i tot a la sopa, què hi ha de cert en això? No t'ho prenguis malament, crack, la teva presència mediàtica en augment és admirable.

b.a. ha dit...

Amb la meva mania de llegir "a la japonesa" m'he fet un fart de buscar l'article al diari d'avui!!!!!

Bé, estrenar columna en dijous sant espero que no representi un martiri...

Brian ha dit...

Intentaré que no se'm passi. Amb el prolífic Centpeus és més fàcil, perquè el tenim gaire bé cada dia :)

jomateixa ha dit...

Apa! més feina...??
Bé, de tu ja no em sorprèn. He fet tard per al xat, però no per llegir-ne el resultat. Va estar molt bé.
M'anoto a l'agenda el dijous que ve.

Carme Sala ha dit...

Quina sort la nostra, de viure en aquesta època, on un (encara que sigui en format virtual) pugui fer realitat allò de la "Ubiqüitat" sense haver de ser un Déu!
Per cert, el format de l'entrevista xat, m'ha semblat genial...llàstima haver fet tard!

Dijous que vé, ja compraré l'Ara :-)

viu i llegeix ha dit...

soc de l'ara , o sigui que et llegiré ( també) els dijous

carina ha dit...

Salvador, què puc dir-te que no t'hagin dit a aquestes alçades? Enhorabona, estàs imparable