dilluns, 27 de febrer del 2017

Unes cosetes més sobre Herba Negra

Ja ficats de ple en la promoció de Doble mortal, encara van sortint coses de la novel·la anterior, Herba negra (considerant que ja fa quatre mesos que es va publicar, que en termes literaris és tota una vida, no està gens malament).

Aquí teniu un comentari força positiu al blog Donde termina el infinito, acompanyada de la interessant entrevista que ens van fer al podcast NeoNostromo. N'hi ha un altre a Dreams of Elvex que és força curios perquè destaca com a punt negatiu que li ha semblat massa juvenil, i les raons que donen són, entre altres "l'edat dels protagonistes" o "l'ús de l'acció i el ritme accelerat". És curiós que encara hi hagi gent que defineixi el públic d'un llibre per l'edat dels protagonistes (El senyor de les mosques, aquella gran novel·la infantil!) o que pensi que l'acció trepidant no està pensada per a adults (prohibit disfrutar amb Raiders of the lost ark si sou majors d'edat!), però bé...

Podeu llegir l'entrevista que em va fer la Mixa sobre el llibre per al Què llegeixes aquí (plana 10). També en parlava molt elogiosament en Jordi Cervera al seu blog, i era una de les recomanacions de l'Anna Guitart al programa Tria33. Finalment, una ressenya que van fer a la SER al program Punt de llibre (a partir del minut 5). Moltes gràcies a tots els qui l'heu llegit i n'esteu parlant!


3 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja ets massa mediàtic Macip. Hauré de començar a llegir a algú altre no tan famós.

Rosa Roger ha dit...

Ja quasibé m'estic acabant Doble Mortal - 48 hores, i tornaré a fer una altra lectura. No m'havia passat mai - i puc ben assegurar que aniré amb els ulls clucs a per l'Herba Negra.
El que m'estic rient, no té preu. Doble Mortal, és tant potent que em fa iniciar un estat regressiu, amb unes ganes boges de poder viure una aventura així de trepidant i poder anar descobrint les coses d'una manera tant refrescant.

Salvador Macip ha dit...

XeXu, sempre podràs dir que tu em llegies quan no em coneixia ningú, que era quan realment era bo :)

Gràcies, Rosa! M'alegro que t'hagi enganxat. Tan Doble Mortal com Herba Negra són thrillers (un romàntic-humorístic i l'altre de terror-CF) escrits amb la idea de fer passar una bona estona al lector. Sembla que compleixen! :)