dissabte, 21 de gener del 2023

Minuts musicals, edició 2022 (fora de sèrie)

Faig avui uns minuts musicals extra, a part dels que tenia previstos, per celebrar que avui fa 40 anys justos que es va publicar el Sweet dreams dels Eurythmics. És una cançó que encara ara trobo molt interessant, però no és que ni el tema ni el grup figurin entre els meus preferits. Però en faig menció perquè és el primer single que em vaig comprar. Recordo bé que, amb 12 anys, vaig anar a una botiga del port de Barcelona, darrere les Set Portes, i així, sense ser-ne conscient, vaig posar la primera pedra de la meva discoteca (que aprofito per celebrar que precisament aquesta setmana ha superat les 4.000 entrades, entre LPs, CDs i singles). Somnis dolços i discs per tothom!

(Epíleg: no em puc estar de recordar també aquesta original relectura que en van fer Marylin Manson uns anys després, i que era una de les versions que fèiem amb un dels meus grups, a finals dels 90. Distorsionada i tot, continua sent una gran cançó.)

2 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

És superfort. Annie Lennox, una dona molt més que Madonna.

Salut.

Josep ha dit...

Gran tema, indubtablement.