dilluns, 8 de juny de 2009

Dilluns musical: flashback.


L'altre dia vaig recordar no sé perquè un caset que em va gravar una amic deu fer uns vint anys, la manera lo-fi que teníem llavors els estudiants sense un duro de piratejar música. Hi havia un disc de Martin Stephenson and the Daintees a cada cara. No havia pensant més en aquesta gent, manufacturadors d'un pop anglès jazzero i amable que fora de les seves fronteres sembla que només coneixien quatre escollits. He tornat a escoltar Boat to Bolivia i m'ha semblat, encara ara, una peça mestra, plagat de temes impressionants, tot i no ser d'un gènere que a mi habitualment m'apassioni. Per això rescato avui un dels temes del disc, no el meu favorit però sí l'únic que he trobat un vídeo a una qualitat decent. Martin Stephenson and the Daintees, Crocodile cryer (Boat to Bolivia).

Publica un comentari a l'entrada