dimecres, 8 de juliol de 2009

L'escollit (XIX).

No té molt de mèrit recomanar-vos El llibreter, un dels blogs més veterans del ram (em guanya per uns mesos!) i, sobretot, amb més nivell. Jo el segueixo des del principi i són un munt les coses que he après a partir de les seves recomanacions i comentaris. És un gust poder llegir blogs fets per algú que sap tant de literatura.

M'he decidit a fer-lo sortir a L'escollit pel darrer post que ha penjat el nostre llibreter anònim: un divertit assaig sobre els tipus de clients que arriben a una llibreria (no oblideu llegir també les contribucions que fan els lectors).

7 comentaris:

Clidice ha dit...

Gràcies! :)

kweilan ha dit...

Un gran bloc el del llibreter!

Marta ha dit...

Hi faré una ullada.

Galderich ha dit...

Molt bon escollit. Com dius és un plaer! I el darrer apunt, genial!

el llibreter ha dit...

No saps com m'ha alegrat el teu post! Moltes gràcies! L'imprimeixo i l'emmarco, comentaris inclosos.

Salutacions cordials.

SM ha dit...

De res, llibreter. El post ha estat del tot sincer. Però no emmarquis els elogis, que ja no deus tenir parets on penjar-los! ;-)

zel ha dit...

Vaja, gràcies, me'n vaig teclejant a llegir! petonassos!