dilluns, 24 d’agost de 2009

La meva imatge virutal


Diuen que aquesta web escaneja tota la internet i divideix les referències que troba associades al teu nom segons diversos temes. Això inclou els links casuals i erronis i també els que pertanyen als altres individus que es diuen com tu, així que per força el resultat és una imatge teva no gens exacta. El més fotut és que aquesta és la idea que la internet, que ni és ni molt menys perfecta, dóna de tu al món, vulguis o no.

He fet l'experiment i han aparegut un gruix de referències esportives (el color groc de l'espectre al dibuix que veieu a dalt) que no sé d'on surten (home, faig una mica d'exercici, però no en deixo cap constància online, que jo sàpiga) i, per sort, molt poques referències il·legals (el color verd). Les que hi ha, juro que no són meves, sinó del meu germà bessó dolent (tots en tenim un en algun univers paral·lel, oi?). Hi ha molt de música, educació (treballar en una universitat té això), management (?) i "online", que no sé molt bé què deu ser, i menys de llibres (oh!) i encara menys de família (i això que m'esforço a fer posts sobre la paternitat!). Què hi farem...
Publica un comentari a l'entrada