dimarts, 22 de setembre del 2009

El meu doble contraataca


Tinc un doble que es dedica a anar a programes de televisió. És clavadet a mi. Fa no gaire un amic en va dir que havia estat amb el Buenafuente (mireu el minut 2:47 d'aquest vídeo). L'última vegada que se l'ha vist és prenent una copa de cava a la Nit 10 de TV3 (passeu a les 2:04:18 del vídeo que encapçala aquest post i el veureu xerrant amb un parell de presentadors dels Matins de TV3).

Alguns no es creuen que és una altra persona, però aquest cop tinc coartada. La nit del 10 de setembre estava en una festa amb un amic. Hi havia algun famós, és cert. I podria ser que hi hagués hagut alguna càmera. Em sembla recordar que també la feien a Sant Joan Despí. Hmm, espera un moment... i si el doble sóc realment jo?

11 comentaris:

Mi sa el ha dit...

la mare de Corto Maltese deia que trobar-se el seu doble és un presagi de mort!

(la casa daurada de Samarcanda, gran còmic)

Clidice ha dit...

res, això segurament que és una estratègia dels teus editors oi? crear-te una aura d'ubiqüitat :P

Galderich ha dit...

Hi havia molts serials killers que també tenien coartades... A casa d'un amic! Però on vas així? A més sempre que se't veu és en actes on hi ha canapés... Jo et recomano una perruca... ben feta, però!

Jesús M. Tibau ha dit...

t'hem enxampat!

Salvador Macip ha dit...

Mi sa el, gran profeta, l'Hugo Pratt. Per si de cas miraré de no creuar-me mai amb el meu doble.

Clidice, no et dic que no m'aniria bé clonar-me a vegades... però a les festes hi aniria jo!

Galderich, recordo un telefilm de l'Hitchcock on un tenia també el problema d'un doble i li recomenaven, com tu, que comencés a vestir-se diferent, per a què fos fàcil reconèixer-lo. Al final tothom acabava creient que el doble era el de veritat i el de veritat un imitador que vestia malament...

pep ha dit...

Veien la teva activitat científica, literària, televisiva, paternal, jardinera, blocaire i altres que em descuido, jo comença a pensar que tu no ets el doble. Tu deus ser el tríple com a mínim !!!!!
;-))

P.D. - Pensa que dijous et veurem tots i tu no ens veuràs a nosaltres...es el que té sortir per la "tele".;-)

Marta ha dit...

Amb tant feina que fas potser si necessitaries un clon,-)

David Gálvez Casellas ha dit...

Home de Déu, no pensava que la cosa hagués evolucionat fins al punt de fer una saga de tot l'assumpte del Buenafuente. Matèria per un relat.

I si fos veritat que tu no ets ell?

Salvador Macip ha dit...

Ja veus, David, és tot culpa teva. Abans del teu descobriment no tenia problemes d'identitat!

Unknown ha dit...

Doncs trobo que t'assembles molt al Joan Spin(comentarista, locutor y unes quantes burrades més),encara que ell no porta perilla.


http://cy-gb.facebook.com/pages/Joan-Spin/57241909433?v=feed&story_fbid=80987274433


Per cert el vídeo de TV3 produeix vergonya aliena. Com es nota que aquesta gent viu en un olimp particular. No m'estranya que després en rebin per tots cantons.

Salvador Macip ha dit...

Docns sí, tu: em surten clons per tot arreu. Al Spin no el coneixia, però el puc afegir a la llista de "germans" que tinc repartits pel món!