dilluns, 21 de setembre del 2009

Dilluns musical: revolució.

Muse van treure un disc espectacular el 2006, que incloïa una de les cançons que més m'ha fet sacsejar el cap en els darrers deu anys (espereu al minut 4 i intenteu controlar el headbanging). Llencen ara el següent CD, preparats a superar l'èxit en vendes del precedent, i el primer single és aquest. No és el millor que han fet, però el ritme és potent. I si no coneixeu el grup, almenys descobrireu un so diferent al que se sent normalment al top 10. Muse, Uprising (The Resistance).

6 comentaris:

El Caminant ha dit...

També m'agraden molt els Muse, són molt originals i són uns grandíssims músics.

Lluís Bosch ha dit...

He descobert fa poc els Muse gràcies a Radio3 i la veritat em semblen molt bons. De passada, et demano permís per citar-te en una coseta que estic escrivint al Riell Bulevard sobre els Muse. Salut!

Salvador Macip ha dit...

Els primers discs no m'apassionen tant, però el Black holes and revelations demostra que són, efectivament, uns músics impressionants. A UK són molt populars. Lluís, endavant amb la cita, gràcies per pensar en mi!

frap ha dit...

Els primers discs potser eren un pel més barrocs encara i més enrabessats però jo crec que millor encara que el Black Holes és l'anterior disc (que ja no és tan enrebassat): Absolution. Senzillament el trobo una obra mestra. Pel que fa a l'èxit a UK, actualment sí que són populars però els hi va costar, tenia una legió de seguidors però no arribaven a molta més gent, i la crítica no els tenia ben vistos. A França, país on no sé per acostumen a agradar grups "foscos" (com per exemple Placebo) tenen molt d'èxit i de fet van gravar el seu primer dvd en directe a París. Els he vist en directe, al palau olímpic de Badalona, i no tenen pèrdua, són pura força, pura energia.
A disfrutar dels Muse! A veure que tal aquest nou disc.
Salut!

Clidice ha dit...

gràcies per l'apunt :)

Salvador Macip ha dit...

Acabo de veure que són número 1 de vendes a UK. No m'imagino una cosa així a les llistes espanyoles... Potser a França sí, com diu el frap (M'agrada més Black holes que Absolution, ho sento!!)