dilluns, 2 de novembre del 2009

Dilluns musical: mirant enrera...

Porto dies pensant què caram poso al proper dilluns musical. No he sentit cap cançó nova que m'hagi emocionat especialment. I em resisteixo a tirar dels clàssics només per omplir espai. Potser el millor seria no penjar res aquesta setmana... però ahir tot el dia que tenia aquest tema al cap. Un clàssic, més vell que l'anar a peu... tant li fa. És un dels temes de l'Elvis que més m'agrada, tot i no ser dels més coneguts. Elvis Presley, Like a baby.

6 comentaris:

Clidice ha dit...

l'escoltaré a casa, però m'encanta que hagis posat "el rei" :) (això em deu estar fent pujar en el barem de freak com una bombolla :P)

Eli ha dit...

L'Elvis sempre és benvingut!
;-D

Júlia ha dit...

Ui, quants records!!!

Galderich ha dit...

L'altre dia el van veure prenent unes cervesses amb en Michael Jackson al passeig marítim...
És un clàssic i com a tal l'encertes sempre.

LEBLANSKY ha dit...

Sempre és bo recordar un clàssic, i que consti que l'Elvis no és sant de la meua devoció.

jomateixa ha dit...

sempre m'ha agradat l'Elvis, la seva veu, les seves cançons...