dissabte, 15 de maig del 2010

Proposta: El dia del blogaire en crisi.


Atenció, atenció! Anunciem una proposta per a tots els blogaires que s'hi vulguin afegir. La majoria dels qui escrivim blogs hem passat un moment o altre per una crisi d'idees, amb el blogger obert i la finestreta en blanc, sense saber què posar. A vegades la crisi és prou profunda com per empènyer el blogaire a tancar la paradeta, per un temps o per sempre, tot i que sovint el problema es supera només amb una mica de descans.

Per commemorar aquests moments de dubte, per solidaritzar-nos amb qui n'està passant per un i sobretot per celebrar haver-los sobreviscut, us convidem a penjar en un post al vostre blog la imatge que veieu aquí dalt. Això s'haurà de fer el Dia del Blogaire en Crisi, que serà l'últim dilluns de maig, dia 31.

Aquesta iniciativa parteix d'un clima contagiós de crisi que ha surat per la blogosfera aquests dies, i d'una idea apareguda en els comentaris del blog del tiet Leblansky, que ha disssenyat el logo de l'esdeveniment per avançat. Els qui us hi vulgueu apuntar deixeu un comentari a aquest post, així tindrem un cens provisional de participants. I escampeu la notícia als vostres blogs!

67 comentaris:

marta volar de nit ha dit...

M'hi apunto.

Josep ha dit...

"tot i que sovint el problema es supera només amb una mica de descans..."
EXACTE!

Visiteu el blog DESCANS i comprovareu que hi ha gent que està pitjor que vosaltres. I ja sabem que això puja l'autoestima.

Allau ha dit...

Tot i que, de moment, jo l'he superada, m'hi apunto per solidaritat.

Marta Contreras ha dit...

M'hi apunto, doncs. Només cal posar-lo al blog o s'haurà de fer un apunt?

Elfreelang ha dit...

Per sort crisi de bloc encara no n'he tingut però miraré d'afegir-me

Rita ha dit...

M'hi apunto! Jo també n'he passat alguna, tot i no haver-ho fet públic i que he superat en pocs dies...

Només cal penjar la imatge el dia 31 o s'ha de fer alguna cosa més?

Lluís Bosch ha dit...

Això està fet. Vaig a comprar l'etiqueta.

Clidice ha dit...

fet, vaig a comprar-me una crisi ;)

Montse ha dit...

M'hi apunto. I no podria ser "El mes del blogaire en crisi"?

d'això... si tanques et foto un bolet!

(si és que em faries treure el meu jo violent, home!)

;)

Comtessa d´Angeville ha dit...

M'apunte!!!

Clicide tu no pots apuntar-te, tu no tens crisi, això no val! Que tu eres la presidenta, tu tens que fer com que no hi ha crisi hasta d'ací per lo menos dos anys!

Clidice ha dit...

només per corporativisme missenyora la Comtessa, que la solidaritat gremial és essencial en aquest temps de sindicats absents ^^

Brian ha dit...

Em sembla una iniciativa simpàtica, m'hi apunto. (Espero recordar-me'n)
Segueixo pensant, però, que la millor manera de resistir la temptació (de fer la pirula i no publicar) es deixar-s'hi caure de ple.

LEBLANSKY ha dit...

Ei, evidentment, m'apunte!!!

Puigmalet ha dit...

El dia del blocaire en crisi econòmica! Ja tocava!!

Jordi Casanovas ha dit...

d'acord

Joan Calsapeu ha dit...

Reïra de Bet! I no podíeu haver triat un altre dia? El 30 de maig seré a Sabadell en una mesa de la
Consulta sobre la independència, fent el torn de tarda... i l'endemà comptava fer quatre ratlles per contar com ha anat.

Sí em permeteu fer el Dia del blogaire l'endemà del Dia de marres, m'hi apuntaré.

en Girbén ha dit...

Tot i que a la meva manera, m'apunto.

Galderich ha dit...

Jo m'apunto al tema des de la barra lateral dreta. Em solidaritzo amb els blocaires en crisi!

Salvador Macip ha dit...

Joan, un dia després també compta! T'apunto a la llista.

Alberich ha dit...

Tot just m'acabo d'apuntar...

Isabel Barriel ha dit...

Jo també em vull apuntar!... no se sap mai; jo, ara per ara, tinc el problema contari.

Isabel

Carme Rosanas ha dit...

Jo també m'apuntaré, en solidaritat i prevenció!

kika ha dit...

jo també m'hi apunto amb solidaritat però no sé si amb prevenció, ja que el dia que no tinc res a dir doncs no dic res, i quan aixó em passi gaires dies seguits deurà voler dir que el blog s'ha acabat...

Thera ha dit...

Jo també m'hi apunto. Més val prevenir!!!

fanal blau ha dit...

Com que em sembla que m'està enxampant...m'hi apunto!

Francesc Puigcarbó ha dit...

pot sonar a surrealista en el meu cas, però m'hi apunto, s'ha de ser solidari

Angel Corrochano ha dit...

En época de crisis, por algo hay que empezar. Me apunto a esta idea
Saludos

jomateixa ha dit...

M'hi apunto,
serà divertit voltar pels blocs el 31...

Rafel ha dit...

Si és crisi d'aquesta rai. M'hi apunto

Salvador ha dit...

Apuntat

Anna ha dit...

Sí que hauré de penjar el logo, és l'únic que falta per fer la crisi oficial...

pep ha dit...

m'hi apunto per què si.

Miquel Boronat Cogollos ha dit...

Hola:

Ja he agafat la imatge. Ara em falta el text, però, certament, estic en crisi i no sé si m'allargaré molt.

gerardeli ha dit...

M'identifico de ple amb el blogaire en crisi. O sigui que demà penjaré la imatge!!!

joanfer ha dit...

Jo també m'hi apunto! ;)

Unknown ha dit...

De fet la crisi aquesta junt amb la de la pesca de la sardina en aigües del golf de Bengala és de les que menys em preocupen francament, però m'hi apunto com el primer.

Apa doncs! espero que els altres bloggers estiguin ben preocupats per aquesta qüestió, senyal que tenen pocs problemes ;)

mar ha dit...

per solidaritat i per les successives crisi que he patit... jo també m'hi apunto!

sargantana ha dit...

i fa l'efecte d'una vacuna??
quedes inmunitzat??
dos dossis si us plau, dons

m'hi apunto!!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Deixaré demà en crisi el Raons que rimen. No prometo no sucumbir a la temptació de publicar alguna altra cosa en qualsevol dels altres dotze blogs. :-)

Jesús M. Tibau ha dit...

jo sí que estic en crisi, perquè no m'havia assabentat de la iniciativa. Vaig massa de bòlit

el llibreter ha dit...

Completament encomanat de crisi blogaire!

Salutacions cordials.

Biblioaprenent ha dit...

El meu vlok és en crici i no em deixa possar res.

Candela ha dit...

fet

Pilar ha dit...

Ok!

Alyebard ha dit...

Fet, tothom té un mal dia o una mala temporada :-)

Quim Soler ha dit...

afegit!

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/169360

Filadora ha dit...

FET!

MOLT BONA INICIATIVA!

Carles Tomàs ha dit...

M'enganxe a aquest tren.

Kudifamily ha dit...

jo també estic en crisi...

Mon ha dit...

jo també m'hi apunto

montse ha dit...

Som-hi, entre tots trobarem la sortida

Ferran Moreno ha dit...

Faig tard, faig tard. No, no me'n sé estar...

Ada ha dit...

Jo també!!! jajaja!!

Dr. Trumbo ha dit...

Fet!

Pots buits ha dit...

M'encantaaa! Just avui estic així, en crisi.

RaT ha dit...

se m'ha passat!!!

Bargalloneta ha dit...

Encara que tard...
jo també!

lisebe ha dit...

Encara que sigui avui dia ! i es tard jo també m'hi apunto!!

Juanma ha dit...

Me apunté ayer, caaasi a medianoche.

¡Feliz bloqueo creativo a todos! :-)

Anònim ha dit...

Val més tard que mai!

Albanta ha dit...

Arribe un dia tard però m'apunte!!!
Des del sud... besets

Queta Ripoll de Matafaluga ha dit...

També m'hi apunto. Ens veiem el 31 de maig.

Field engineer ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
printertechnician ha dit...

Thanks for sharing a nice article. Remote work is not a new concept. But it has certainly grown and evolved in the modern industry. In this post, you’ll discover the significance of remote work in the modern industry as well as its future role.

Ponoza ha dit...

The hottest football betting websites 2020 To be able to reach all types of customers From low-budget people to large-budget people, because our football betting website takes customers as the main We always hold on to that Without customers, they won't. Customers are like our benefactors. We are therefore very pleased to repay your trust. เวกัส168

Jon Hendo ha dit...

Good. I am really impressed with your writing talents and also with the layout on your weblog. Appreciate, Is this a paid subject matter or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one nowadays. Thank you, check also virtual edge and creative corporate event ideas

Info World ha dit...

Very nice blog, Thanks for sharing great article.
You are providing wonderful information, it is very useful to us.
Keep posting like this informative articles.
Thank you.

Get to know about yts.