dimecres, 13 de juliol del 2011

Recull multimèdia de la setmana

L'altre dia us parlava de la fantàstica entrevista que em van fer a la Revista de Girona. Ara la podeu llegir sencera aquí. Em sembla que hi trobareu temes interessants, tant si us agrada la ciència com si sou més de literatura. Aprofito per recomanar aquest número de la revista (vegeu els continguts aquí), que he trobat que tenia articles molt interessants, com el de Sebastià Roig sobre Robert Ruark (un personatge sorprenent) o el que repassa "la nova fornada de l'art gironí".

Aquí (a partir del minut 37) podeu sentir la primera part de la meva secció de ciència del dissabte passat al Via Lliure, on parlo de la medicina regenerativa, de com l'olor de les discoteques et pot ajudar a lligar o del gen de la promiscuïtat, entre altres coses. I aquí ens sentireu parlar (a partir del minut 3:15) del famós escarabat amb el penis musical, que estic segur que trobareu apassionant.

I per acabar, us deixo un parell d'instantànies (gentilesa de Cream)de la presentació que vam fer a Badalona d'Ullals el Sebastià i jo, en el marc del Cryptshow Festival. Hem d'agrair a la llibreria Saltamartí que ens acollís tan càlidament i a la fantàstica gent del Cryptshow per organitzar tot el sarau. Com veureu, després de les meves pontificacions, alguns van acabar posant-se les mans al cap...

 

6 comentaris:

Josep ha dit...

Poc a poc t'estàs convertint en un referent.

Per cert, el llibre Ullals està poc present a les biblioteques públiques.

Galderich ha dit...

Ep, se'ns gira feina per seguir-te! No m'estranya que hagis abandonat la regularitat amb la música i el bloc recomanat!

òscar ha dit...

També ens hauràs d’explicar, científicament clar, cóm aconseguir que els dies convencionals de vint-i-quatre hores donin per fer tantes coses.

creampurple ha dit...

realment n'hi havia per posar-se les mans al cap :)))))))))))

Mr. Aris ha dit...

Ja ets una star, tio. Prometo comprar el llibre, el tenen a l'fnac?

Anònim ha dit...

Salvador, aixo es un no parar. Explica'ns el secret. Molta sort i molts exits