divendres, 28 d’octubre del 2011

Sempre tan embolicat...

Una altra setmana que no tinc temps de fer un dels meus posts llargs i reposats sobre algun dels temes que habitualment surten (o sortien) a aquest blog. I com a sucedani acabo escrivint quatre línies sobre coses que m'han passat darrerament per no deixar el bloGuejat desatès, què hi farem.

La més emocionant potser és que la nostra editorial ens avisava ahir que la segona edició del miLLoringliX ja ha entrat a impremta. No sé si algú dels implicats s'ho esperava, però per mi ha sigut una molt grata sorpresa. Fa il·lusió quan un projecte en el que hi has posat ganes i que has fet amb tota la cura possible té una bona resposta. Us agraeixo a tots en nom meu i del Carles que us hagueu animat a comprat el llibre! Espero que hi trobeu estones divertides i que de pas aprengueu alguna cosa, que mai està de més. I que el recomaneu als vostres amics, naturalment.

Una altra de molt emocionant no us la puc explicar encara, perquè és un projecte nou que m'ha caigut a les mans (bé, ja em coneixeu: m'he llençat de cap a buscar-lo) i que representarà un repte creatiu important. Retardaré l'inici de la meva tercera novel·la, que és el que em tocava escriure ara, per enfrontar-me a una cosa que no he fet mai i que em ve molt de gust. Fa una mica de por, és clar, i per això estic segur que serà divertit. Ja us explicaré alguna cosa més quan pugui deixar de ser tan críptic.

Res més. Que passeu un bon cap de setmana.

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Per fi, per fi et tires als llibres d'autoajuda! Ah, que no és això? Millor, millor...

Ostres, segona edició ja? Felicitats als dos. Sí que tira la criatura!

carina ha dit...

Moltes felicitats per l'acollida del vostre llibre i per aquesta segona edició. Pel que fa al nou projecte, veient una mica com ets suposo que et sortirà rodonet. Un guió?

Garbí24 ha dit...

No tenir temps per un mateix de vegades es una bona senyal. Molta sort!!!!!!!!!

Carme Sala ha dit...

Doncs me'n alegro molt per la vostra segona edició, això va com un llamp!
Segur que compensa (ni que sigui una miqueta) la falta de temps, per escriure posts més llargs! :-)

Enhorabona i cap a la tercera!

Mr. Aris ha dit...

jo vull saber de que es tracte, ara m'has deixat "en ascuas".
por faaaa...