divendres, 4 de maig del 2012

Concurs Hipnofòbia: Últims dies!


Ja sabeu que he improvisat un concurs amb les fotos que m'heu anat enviant aquests dies (mireu com està la galeria ara mateix). Hora d'acabar d'ultimar els detalls. 

Data límit: dimecres que ve, dia 9. Si encara no m'heu enviat una foto de la vostra Hipnofòbia, els qui l'heu comprat, aprofiteu per fer-ho ara via twitter, facebook, blog, email o el que vulgueu.

Premi: qualsevol llibre que vulgueu de la meva producció, dedicat i amb l'enviament gratuït, és clar.

Sorteig: una mà innocent escollirà una foto a l'atzar d'entre totes les que hagi rebut.

Excuses: cap. Si heu passat per caixa, feu la foto i envieu-me-la, que no us costa res!

Aproifito per fer una mica de propaganda de l'activitat mediàtica del cap de setmana. Demà podreu llegir el meu article d'opinió a El Periódico, sobre els misteris del llenguatge, i sentir-me a la 1.30 al Via Lliure de RAC1 comentant el problema de la vacuna de xarampió, els bacteris que van sorgir del glaç i uns fantàstics cargols ciborgs molt adequats pel saló del còmic que se celebra a Barcelona aquesta setmana. Que vagi bé!

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Com que veig que deixes molt clar que és per gent que se l'ha comprat...

Assumpta ha dit...

I si vaig a la llibreria, l'agafo, em faig la foto, l'envio, guanyo i després demano el mateix hipnofòbia de regal? :-))

Salvador Macip ha dit...

XeXu, però si no et queda cap llibre meu per llegir! :)

Assumpta, si fas trampes almenys dissimula una mica, dona! ;)

Deric ha dit...

Quan vaig llegir el llibre em va quedar la sensació que l'article que parla de les rates que no dormen, és real. És així? Va ser una notícia publicada d'aquest tipus el que et va inspirar l'argument?

Per cert, jo hauria de guanyar el premi al més ràpid o, si més no, al primer més original... jejeje

Assumpta ha dit...

Noooooo hehehe que jo no en faria de trampes!! Justament per això t'ho he dit, gairebé et demanava si ho podia fer així... Anar a la botiga i fer la foto... i sortir jo, amb al cabell blanc que porto ara que semblo la iaia de tots els blogaires :-( ja demostraria interès, eh?... Em mereixeria el llibre directament, sense sorteig :-)))

Assumpta ha dit...

Retiro la proposta... em faria massa vergonya sortir jo... ai, em quedo sense llibre!!