dijous, 7 de juny de 2012

Ray Bradbury


(1920-2012)

El diari ARA d'avui dedica un parell de planes especials a la mort de Ray Bradbury. Entre elles hi trobareu una columna meva explicant com vaig descobrir-lo i, de pas, defensant una mica la ciència ficció. És, ara que hi penso, el primer aticle que signo només com a "escriptor", sense fer referència a la meva vessant científica.

M'ha faltat espai per dir que l'estructura d'Hipnofòbia està fortament inspirada en la de les seves Cròniques marcianes: un conjunt de contes independents que formen una novel·la (o una novel·la fragmentada en històries curtes). Per això, entre altres coses, el vaig citar al final del llibre. Moltes gràcies, Ray Bradbury!

[També en parla la Júlia aquí. L'Alba ens pregunta quin llibre ens agradaria ser si visquéssim en el futur de Farenheit 451. Alguns comentaris catosfèrics aquí, aquí i aquí. I com bé diu en Raül aquí: "El millor homenatge a Ray Bradbury: llegir-lo."]
Publica un comentari a l'entrada