dimarts, 17 de setembre del 2013

Coses que han passat aquests dies

Us deixo amb uns quants links a contribucions mediàtiques d'aquests darrers dies. A la meva columna de l'Ara del diumenge parlava del boig que vol clonar John Lennon. Al retorn de la secció de ciència del Via lliure de RAC1, aquest dissabte vam comentar unes proves per medir amb una anàlisi de sang el risc de suicidar-se, cervells creats al laboratori i l'atracció que generen les samarretes blanques.

Fa uns dies la Chrys va penjar al seu blog la primera entrevista que em fan en anglès. Més que una entrevista és una conversa davant un parell de cerveses. Anava a dir una conversa relaxada, però si la llegiu veureu que és més aviat frenètica. Quan em relaxo puc parlar molt ràpid :). Segons em va confessar la pobra autora/transcriptora, en una hora vaig omplir el doble de fulls que els seus altres entrevistats...

Per altra banda, la meva darrera novel·la, Hipnofòbia, ha estat nominada al V Premi Ictineu a la millor novel·la de ciència ficció publicada en català el 2012. Amb això encadeno tres nominacions consecutives a aquesta categoria, no sé si és un rècord o què. Vaig guanyar la primera (amb El joc de Déu) i perdre la segona (amb Ullals), veurem cap a on es desequilibrarà la balança... Si sou membres de la SCCFF, del club de lectura de ciència-ficció de Sabadell o de les Ter-Cat no us oblideu de votar.

I ja per acabar, fa unes setmanes piulava que un llibre meu estava traduint-se al portugués. Doncs bé, ara que ja està anunciat, us en puc posar la portada:


Ja ho sabeu: si coneixeu algun portugués que vulgui saber més sobre el càncer, li podeu recomanar el meu llibre, que d'aquí poc estarà a les botigues de l'altra punta de la Península. Per a més detalls, aquí teniu el vídeo-tràiler que ha fet l'editorial:

1 comentari:

Sergi ha dit...

Caram tu, un dels teus productes ja traduït al portuguès. Ha de fer il·lusió que et tradueixin a altres llengües, oi? És el primer cop, a banda de les versions catalana i espanyola d'algunes obres? Macip traspassant fronteres!