dimecres, 2 d’abril del 2014

Jugar a ser déus: el making of (I)


Pels volts de Sant Jordi els escriptors ens tornem una mica pesats. És l'època que surten llibres com bolets, i qui més qui menys té alguna novetat per anunciar.  Personalment no m'agrada treure llibre per aquestes dates, perquè queda enterrat instantàniament sota una tona de novetats que xuclen l'atenció (i la cartera) dels lectors. Ho aconsegueixo evitar normalment, menys quan hi ha premi pel mig, perquè aquestes coses tenen els seus propis calendaris. Així doncs, aquest any em tocarà repetir l'experiència mística de ramblejar per Sant Jordi (l'únic cop que ho he fet vaig explicar-ho aquí, aquí i aquí). Ja us donaré detalls de les paradetes que visitaré per si voleu passar a saludar o a demanar alguna signatura.

Tot un paràgraf i encara no us he explicat res del llibre nou, que és allò que deia al principi de donar inevitablement la llauna... És aquest que veieu a la foto aquí sobre (la tercera coberta que em fa el Carles Barrios, trobo que molt encertada aquest cop també), que ja us vaig presentar breument la setmana passada, quan sortia del forn. També us en vaig parlar amb motiu de la cerimònia del premi que va guanyar a Alzira fa uns mesos. Per no allargar-me massa ara, demà us n'explico més detalls

Recordeu que si us agrada la ciència i també la ficció (i els contes), podeu posar a la llista alternativa de Sant Jordi (alternativa perquè estem parlant de llibres diferents dels que se solen comprar aquest dia) el recull que he editat amb en Jordi de Manuel i que també us signaré si me'l poseu davant. Si no el trobeu a la vostra llibreria, sempre el podeu demanar a Amazon.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

M'agrada aquesta coberta, trobo que s'escau molt, una bona imatge inicial. La temàtica també em resulta atractiva, veurem què ens expliqueu. Si vols et puc portar els 10 Macips que tindré per Sant Jordi perquè em signis, ves fent exercicis de braços. Bé, alguns ja estan dedicats...

Garbí24 ha dit...

Doncs ara que ja ha nascut la criatura...a cuidar-la i presentar-la arreu.