dimarts, 15 de juliol del 2014

9 anys


El dia 11 el bloGuejat va fer 9 anys, tota una eternitat. Seguim aguantant, tot i que això dels blogs sembla que, en general, ha perdut gas. Es nota que el format està passant de moda i l'activitat frenètica de la catosfera de fa només tres o quatre anys sembla que s'ha esbravat una mica. El twitter, l'instagram i fins i tot el facebook s'emporten la majoria de tràfic avui en dia. No passa res: jo seguiré penjant coses mentre hi hagi gent que es passi per aquí per llegir-les (i potser fins i tot si no n'hi ha cap!), sense deixar de ser actiu a les xarxes on mana la brevetat.

Una mica d'estadístiques, com cada any. Aquesta segona etapa del blog, començada fa sis anys, ja porta 930 entrades i més de 204.000 visites. No sé si és molt o poc comparat amb altres blogs de veterania i ritme simil·lars, però mira, aquí ho deixo. He continuat baixant el meu ritme de publicació, que ha passat dels 120-130 posts dels darrers dos anys als 82 del 2013. És un número que puc compaginar millor amb les meves obligacions laborals i que encara em permet ressenyar llibres, parlar de burrades diverses i anar penjant les col·laboracions que faig a la premsa i mantenir els meus lectors al dia dels llibres que vaig publicant (després de vacances tornarà a sortir el tema, amb un parell de novel·les comunitàries que han d'arribar a les botigues si tot va bé i un aniversari que em fa especial il·lusió). Esperem no baixar gaire més d'això.

A l'agost tornaré a programar reposicions, per quart any consecutiu, aquest cop començant amb els greatest hits de l'any 2011. Si encara esteu per aquí, ja anirem parlant. I si esteu de vacances, que les gaudiu al màxim. Com sempre, un milió de gràcies per fer un cop d'ull al bloGuejat!

9 comentaris:

Sergi ha dit...

9 anys... aquí hi aniria una icona d'aquelles del whatsapp de cara blava i mans al costat de la boca oberta. Molt temps, certament. I aquí segueixes, i espero que segueixis perquè jo seré aquí per llegir-te. Fins i tot jo he baixat el meu ritme de publicació, però anem fent. És cert que la blogosfera ha anat a la baixa, però si cal que siguem els irreductibles, ho serem. Per molts anys de bloGuejat, i a veure quines notícies ens portes al setembre després de les reposicions estiuenques!

La noia estrambòtica ha dit...

9 anys. Mare de Déu! Estic flipant. Doncs, a celebrar! Per molts anys i bons. És un bloc fantàstic. Que continui així! Felicitats!

Que tinguis molt bones vacances! Ja ho saps que som tots aquí. Esperant cita amb doctor M. Bon estiu! ;)

McAbeu ha dit...

Sí que és tota una eternitat. :-)
Coincidim també en constatar aquest "esbravament" general de la blogosfera però, a un ritme o a un altre, anem fent i això és el que compta.
Enhorabona pel blogversari i bones vacances!!

LEBLANSKY ha dit...

Doncs un milió de gråcies a tu per mantenir-te tan fresc.

Xelo IProu ha dit...

9 anys compartint inquietuds, enhorabona i endavant

Francesc Puigcarbó ha dit...

tu fot-li fot-li, que jo intento atrapar-te i no hi ha manera, el 31 d'agost en faré 8. I mira, anem fent, que nou anys ´son molts anys... però tu sempre vas un any per davant meu.

I Perelló Masip ha dit...

Hola Salvador. El meu blog en té la meitat del teu i n'estic prou contenta. També veig que el ritme d'escriure meu va baixant, però els incondicionals de La Bisbal de Falset el van seguint.
Jo continuo llegint el teu. No paris.

Josep ha dit...

Per molts anys!

Salvador Macip ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots, que sempre us passeu per aquí i llegiu i comenteu! Encara que quedem quatre gats, continuarem donant guerra!