dijous, 1 de novembre del 2018

Que tingueu una bona castanyada

Nosaltres ja vam celebrar ahir a la nit la festa pagana per excel·lència del calendari cristià, la nit dels morts, que s'ha reinterpretat de moltes maneres al llarg dels anys. La tradició de demanar caramels per les cases per espantar els morts i posar espelmes dins les carbasses es veu que també es feia fa segles a Catalunya, molt abans que Hollywood ho posés de moda, així que el debat Castanyada vs Halloween potser no és tan rellevant com alguns es pensen. Al cap i a la fi, celebrem el mateix. 

Jo, fa uns dies ja vaig menjar panellets i castanyes i ahir vam sortir amb l'hereu a espantar el veïnat, com podeu veure a les fotos (jo, amb la meva samarreta de l'exorcista i la màscara d'un personatge de còmics estimat). Que vosaltres tingueu també avui un bon dia de Tot Sants, sigui com sigui que el celebreu!

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

La castanya i el moniato seran sempre nostres... I tot el que vingui i ens vagi de gust

Elfreelang ha dit...

arribo amb retard per`gràcies i igualment!!!

Sergi ha dit...

Vinc tard, només dir que això de disfressar-me a mi no m'agrada en cap circumstància, i que com que sóc un cagat la festa aquesta de Halloween, per més que aquí ja la celebréssim fa segles, no m'atreu gens. Prefereixo la nostra festivitat moderna amb castanyes i panellets, això sí!