divendres, 7 de desembre del 2018

Recull mediàtic de la setmana

Per anar enllestint la setmana, us deixo amb algunes coses que he fet darrerament.

Al diari ARA he publicat una plana doble sobre l'iniciativa de llegir el genoma de tots els éssers vius (sí, es factible). També hi vaig escriure un article d'opinió sobre les conseqüències d'editar el genoma d'embrions humans, després de l'anunci del naixement de les bessones xineses.

A la revista Quadern he publicat un assaig sobre el llenguatge científic i com encaixa el català en aquest mon.

Mentrestant, a la ràdio vaig fer una col·laboració al Serioses de Catalunya ràdio recomanant unes quante sèries de tots els temps que m'han agradat (a partir del minut 52.10)

I a la tele de La Xarxa em van entrevistar pel Weekly Mag. És mitja hora llarga repassant llibres i ciència... en anglès. O sigui que si voleu practicar, ja sabeu.



I acabo amb un parell de ressenyes:

Ella hoy recomana La capsa meravellosa.
La petita llibreria recomana Fills de la Setena Onada.

3 comentaris:

jomateixa ha dit...

Em sembla que ja t'havia entrevistat un altra vegada aquesta periodista :)

jomateixa ha dit...

Ajuda molt que estigui escrit a sota, perquè parles com una metralleta! ejem.

Salvador Macip ha dit...

Parlar com una metralleta jo, jomateixa? D'on ho treus tu, això? :)