dimecres, 14 d’abril del 2010

L'escollit (XLVII)

He vist moltes coses interessants als blogs aquesta setmana, així que per primer cop faig un Escollit compartit per no haver de seleccionar-ne només un. Amb aquesta tirallonga compenso que la setmana que ve em saltaré la secció degut a unes mini-vacances de Sant Jordi.


El Llibreter han muntat i otorgat un premi literari molt original, l'Exhaurim-lo! 2010. El jurat unipersonal ha triat el Males Companyies de Marc Cerdó com a llibre que cal comprar fins que s'esgotin les existències. Ara som els lectors els qui hem de contribuir a convertir el premi en realitat. Jo ja el tenia a la llista de la compra, així que hi poso el meu granet, i us convido a vosaltres a fer el mateix.


A l'altra banda del continent, la Comtessa ha iniciat sense voler-ho una antologia de poemes contra els infames que s'està escampant ràpidament. El motiu són els fets del Cabanyal, que segurament haureu vist als diaris de la setmana passada. Una dotzena de blogs ja s'hi ha afegit.


La Clidice és sempre àgil de ploma, però en el post d'ahir trobo que s'ha lluït especialment. Les seves explicacions intergeneracionals de les paràboles, motivades per un acudit dolent, són molt divertides. No us el perdeu.

I acabo amb una observació molt aguda del Vull ser blogger sobre la ironia del fumador.

10 comentaris:

McAbeu ha dit...

Aquesta setmana ens has donat més feina. Una bona tria certament i vull destacar el post de la CLIDICE, el vaig trobar genial.

Clidice ha dit...

moltes gràcies :) tot un honor, i no és conya. I merci per descobrir-me més blogs, hauré de veure si aconsegueixo una subvenció per visitar-los a temps complert ;)

Allau ha dit...

Realment, era difícil escollir: tres apunts excel·lents de tres blocs que sempre ho són i un nou bloc per descobrir. Gràcies, Salvador.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Moltes gràcies!

Eli ha dit...

Quin grapat de recomanacions!!!
Se m'acumula la feina!!!!
;-D

Assumpta ha dit...

Ostres, en Mac m'ha copiat el comentari!!

Anava a dir el mateix que ell... és que fins i tot la frase és quasi exacta... grrrrr

Bé, jo ho dic com si no hagués vist el comentari d'en Mac. De fet, és que se m'ha vist sol, perquè és el primer, que jo volia comentar i despres llegir el que han dit els altres, però clar, en Mac arriba aviadet i, plas, et llegeixes el que ha escrit quasi sense voler... ai!!

-----

Ostres, avui ens has donat feina, eh? Estan tots molt bé, però especialment m'ha agradat el de la CLIDICE que m'ha fet riure molt
-----

;-))

Galderich ha dit...

D'això se'n diu ser un cagadubtes... justificadament!

òscar ha dit...

La Clidice és una crack. Les altres recomanacions estic segur que també.

Ara només falta fer-hi la passadeta per a confirmar-ho del tot.

el llibreter ha dit...

Moltes gràcies! Un honor compartir l'apunt amb la Comtessa d'Angeville, Clidice i Markutis. He escrit la paraula "alegra" força cops avui, però és que no n'hi cap de millor: m'alegra molt que contribueixis a difondre un bon llibre.

Salutacions cordials.

Gerard ha dit...

Uf! Quants blogs! Però intentaré fer-hi una ullada.
Els bloguers catalans necessitem tota la publicitat que ens puguin donar.