dimarts, 21 de setembre del 2010

Turisme científic


Els responsables de Receca en Acció em van demanar si els podia fer un article per a la seva interessant sèrie Fes turisme científic, on la gent del ram recomana llocs relacionats amb tots els àmbits de la ciència que val la pena visitar. Vaig escollir la Universitat de Cambridge perquè és un lloc fascinant de veure, tot i que passejant-hi molta ciència no aprendràs. Podeu llegir el meu article aquí i la petita entrevista que l'acompanya aquí.

11 comentaris:

Manuel Sánchez Prinetti ha dit...

He fet un bon viatge per les històries, llocs i entrevistes que es presenten. Gràcies per oferir-me el bitllet!

Josep ha dit...

Jo no he estudiat a Cambridge ni a Oxford, però hi he anat a fer turisme. Visitar edificis, saturar-se a les llibreries i biblioteques, beure als pubs i colar-se a festes.
Bé, colar-se a les festes no té cap mèrit, ja que allà hi entra tothom i les consumicions es paguen.

kika ha dit...

i també l'isaac newton i el senyor data de star trek van ser científics a cambridge!

Alyebard ha dit...

Un altre viatge per a la llista de viatges pendents abans de morir, cada dia la llista és més llarga! argg!

Brian ha dit...

Passejant no s'aprèn ciència, però a vegades submergir-se en un ambient desperta una curiositat que pot arribar a ser molt potent. Quantes vegades després de visitar una ciutat, un museu o una exposició ens entrat ganes de saber-ne més de la història o els fets relacionats...

Mr. Aris ha dit...

molt be, l'article, però, aqui a Cambridge no has trobat alguna cambra oculta com el Harry Potter?

montse ha dit...

M'has fet venir ganes d'anar-hi, aixi que som-hi...pròxima estació Cambridge.

Deric ha dit...

jo sóc més de turisme artístic

viu i llegeix ha dit...

I jo que pensava que els turisme científic era el turisme que practiquen els cientifics quan van de congrés!

m'apunto la recomanació de Cambridge.

Gerard ha dit...

No se n'aprèn, però anant per Cambridge te'n venen ganes, que ja és prou!

Alasanid ha dit...

Una recomanació genial.

Ha de tenir la seva gràcia (i el seu estres) estudiar o treballar en un lloc d'aquests.