dilluns, 4 d’abril del 2011

Dilluns musical: velles glòries.



Després d'un parell de píndoles relaxants, accelerem avui una mica el ritme. Aquest és un tema del supergrup de clàssics del rock dur Hoochie Coochie Man, publicat fa quatre anys, però que casualment va anar a parar al meu iPod l'altre dia. Els membres més coneguts del grup són Bob Daisley (baixista de Rainbow i Ozzy Osbourne) i Jon Lord (teclista de Deep Purple), i en aquesta cançó col·labora el cantant de Deep Purple, Ian Gillan. El resultat s'assembla a altres balades típiques del rock dur dels setanta, però val la pena d'escoltar perquè té una melodia molt maca. El solo de guitarra del final (cap al minut 6:30) és apoteòsic sense ser terriblement espectacular. Hoochie Coochie Man, Over and over, Danger: white men dancing (2007).

5 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Ufff... i només és dilluns al matí. M'ha deixat una mica... només és dilluns al matí!

*Sànset*

Joan ha dit...

No està gens malament per a un dilluns, ara ja no gaire matiner.

Arcangelo ha dit...

Potser és cosa del vídeo però trobo que té un so molt lo-fi. Si la gravació és així, li treu tota la gràcia a la cançñ. I és una llàstima, perquè el piano del principi prometia.

zel ha dit...

HIHI, jo el tinc a lemeP3... i m'agrada!

Salvador Macip ha dit...

Arcangelo, és cosa del youtube: el CD sona perfecte.

zel, veig que no sóc l'únic vell... ;-)