dimarts, 19 d’abril del 2011

Horari de signatures de Sant Jordi

Aquest any participaré el en circ de Sant Jordi fent la ronda per diferents parades amb el bolígraf a punt. És el meu primer cop. Per un costat fa gràcia: no és habitual que als escriptors ens tractin com a rock stars. Per un altre, sis hores signant sembla una barbaritat, si no ets un mediàtic. He sentit moltes històries d'escriptors dels bons que fan badalls mentre miren com al seu costat el famós de torn no s'acaba la filera de fans. Però bé, ni que sigui per una vegada valdrà la pena passar per l'experiència.

Si algú de vosaltres vol passar a saludar i a que li firmi algun llibre jo estaré encantat de veure cares (o nicks) conegudes. Aquesta serà la ruta:

11:00 - 12:00: Fnac Triangle (Plaça Catalunya)
12:00 - 13:00: Proa (Rambla Catalunya/Provença)
13:00 - 14:00: Òmnium (Rambla Catalunya)
17:00 - 18:00: El Corte Inglés Portal de l'Àngel
18:00 - 19:00: Abacus (Rambla Catalunya/Córcega)
19:00 - 20:00: El Corte Inglés Francesc Macià

Si voleu perseguir algun altre escriptor, aquí hi ha una relació molt completa dels itineraris. Ens veiem!

11 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Doncs correrem per Barcelona aquell dia.

Va, que possiblement ens hi passem. Encara que no ens identificarem, ho hauràs de fer tu.

*Sànset*

Mr. Aris ha dit...

quina pena, aquest dissabte vaig a l'Estartit... però et desitjo que signis molt! més que el Buenafuente!

Unknown ha dit...

Ja t'has entrenat? crec que el post del "dia després" es titularà "tinc una luxació a la mà".

Slaut i bones signatures

Sergi ha dit...

Has dit que si volem que ens signis algun llibre passem? Encara que no sigui teu? D'acord, broma molt dolenta. Bé, qui sap, potser m'hi passi, encara que no m'agraden les aglomeracions...

Josep ha dit...

Ens vorem. Tal i com va dir Schopenhauer: Sant Jordi és a la literatura el que Construmat a l'arquitectura (igual no era Schopenhauer, però és cert).

Aquest vídeo t'ajudarà:
http://youtu.be/Chg5lpFYDo4

Salvador Macip ha dit...

S & U, si no em dieu qui sou no val! No puc anar preguntant a cada parella que s'acosti si sou vosaltres!

Aris, et fugues de la capital, com molts, però això no t'excusa: compra llibres!

Eulàlia, tan de bo!

XeXu diuen que una vegada al Vázquez un lector li va demanar qeu li fes un Mortadelo i ell va complir i va signar Ibañez i tot. Jo no seré menys.

Josep, ja anirà bé, això de la ONG, ja... A tu com que ja et tinc fitxat et reconeixeré ràpid.

Carme Sala ha dit...

Amb aquest horari tan apretat que tens, ja pots posar apunt una canellera, per l'endemà!

Que signis molt i molt! :-)

viu i llegeix ha dit...

dissabte sortiré a passejar per el cap i casal. M'enduré la xuleta amb el teu itinerari per si em caus aprop en agun moment i puc passar a saludar-te.
Bon St jordi, i ja ens explicaràs l'experiència

Allau ha dit...

Com signes prop de casa, miraré d'acostar-me. Vindré disfressat d'adolescent, sembla que "Ullals" s'ho mereix.

MBosch ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Salvador Macip ha dit...

Allau, viuillegeix, a veure i coincidim. Girona haurà d'esperar (però teniu el Sebastià a Figueres tot el matí).