divendres, 18 de gener del 2019

10 year challenge: la meva versió


M'apunto a la moda del 10 year challenge, el primer meme de l'any, que es basa en penjar dues fotos separades 10 anys (11 en el meu cas). No sé si és bo o dolent que el que més hagi canviat del meu aspecte siguin les ulleres... En tot cas, si algunes conspiroparanoies tenen raó, que tot podria ser, la meva foto no crec que ajudi gaire als algoritmes del facebook, o sigui que consciència tranquil·la. Ara que, ben pensat, potser hagués sigut millor posar aquesta versió:


6 comentaris:

Sergi ha dit...

Però si estàs igual, lladre! A facebook no sé si l'ajudaràs, però tu creus que la pàgina que enllaces per explicar el 'challenge' ha de ser de VOX.com??

Francesc Puigcarbó ha dit...

Estàs igual, pero onze anys enrere tenies la mirada més seductora, i ara més sorneguera...

Salut

Salvador Macip ha dit...

XeXu, el clima anglès em senta bé, és el truc. L'enllaç a VOX l'he fet expressament... M'ha encantat!

Francesc, no es pot tenir tot, suposo! :)

Josep ha dit...

Portes el mateix pentinat.

Salvador Macip ha dit...

És el que em queda millor, Josep...

Pons ha dit...

Ja tinc ganes de veure les ulleres del 2018 que si segueixen la progressió seran realment grosses