dissabte, 24 d’abril del 2010

Què m'he comprat/m'han regalat per Sant Jordi



Els llibres en català hauran d'esperar al meu proper viatge cap al sud (imminent, sempre que el volcà m'ho permeti). Aquesta novetat la posaria també a la llista si no l'hagués llegit ja en VO fa no gaire:




A veure si algú s'anima a seguir l'exemple dels de Blackie Libros (que ens amenacen amb una col·lecció sencera dedicada a l'autor) i rescata d'una veagda Brautigan en català, que no es mereix haver estat traduït tant poc i estar descatalogadíssim.

4 comentaris:

el llibreter ha dit...

Quina bona pesca!

Salutacions cordials.

Jaume ha dit...

Brautigan! Em pensava que ja era l'únic que llegia aquestes coses... M'apunto a la comissió per convèncer algun editor.

Elfreelang ha dit...

Bons llibres! no coneixia a Brautigan haurem de posar.hi remei

Josep ha dit...

Els dos primers no els conec. El tercer l'he vist a moltes paradetes de llibres.