dilluns, 26 d’abril del 2010

Dilluns musical: una mica de literatura.


Els dilluns us poso un vídeo musical, però avui serà una mica diferent, aprofitant la ressaca de Sant Jordi. És un vídeo, sí, i té música (poca, i feta per un servidor), però el seu objectiu principal era promocionar una mica El rei del món, la meva novel·la maleïda. La idea va partir del company Tibau, sempre buscant idees per animar la catosfera. El making of és senzill: li vaig donar la càmera a la meva dona i vam sortir a passejar pel cementiri del poble, per imprimir-li un toc més tètric a les paraules del primer capítol que llegeixo en veu alta. El teniu també en pdf aquí.

12 comentaris:

Rokins ha dit...

GENIAL! molt suggestiu...

Unknown ha dit...

De making of senzill res de res, Salvador. Que aquí hi ha una feineta de post-producció important. O una miqueta important.
A can Riell sóm més simplons...

Sembla que això dels videoposts va prenent embranzinda. Bé.

Cris (V/N) ha dit...

Un dia jo també en faré un, em sembla una idea fantàstica :)

sànset i utnoa ha dit...

Ep!

Molt bo. No m'esperava un matí musical així!

*Sànset*

LEBLANSKY ha dit...

Espectacular la BSO, a to amb l'atmosfera que heu triat i amb la veu que has posat per al cas. Un bon vídeo, francament.

Lluís Bosch ha dit...

Uau! Celebro que siguem un blog més a fer videoposts, tot i que el teu més ben editat. Nosaltres encara apostem pel casolà, però tu demostres les virtuds del treball. És clar que tu ets de ciències i nosaltres no tant.

Salvador Macip ha dit...

Gràcies! Pels Riell´s: confesso que els vostres videoposts em van animar a penjar el vídeo i estrenar-me en això dels videopsot. Veurem si té continuïtat...

Leb, has detectat molt bé que poso veu d'ultratomba per ser més adient :-) Coming soon: la BSO oficial de "Lectures en un cementiri".

Deric ha dit...

m'encanta!
jo vaig fer una cosa semblant amb Selva de tenebres:
http://www.youtube.com/watch?v=2dnJLuPFU88

Marc ha dit...

Ja has pensat en eviar-ho a "L'hora del lector"? Sensacional, com la novel·la!

Assumpta ha dit...

Ostres... ÉS BONÍSSIM AQUEST VÍDEO!!

Estic d'acord amb l'Eulàlia Messalles, de senzill no té res!!

Et felicito!! I aquest cementiri... és maquíssim.

Bé, al meu marit (que és una persona normal, eh? pobre jaja) li agraden els cementiris petits, així, com aquest...

Res, res, molt bo! :-))

Salvador Macip ha dit...

Deric, molt bo el teu video! No sé com no se m'havia ocorregut abans fer-ne pels meus llibres. Útil no sé si és, però divertit de rodar-los sí!

Gràcies, Assumpta. Aqeusts cementiris victorians que hi ha a Anglaterra són una delícia (i t'ho diu una persona normal!). Digues-li al teu marit que vingui a fer un tour!

Assumpta ha dit...

Quan ens toqui una travessa ho farem. Però aquesta setmana només hem tret una de "10" i ens van tocar 2 Eurus amb 73 cèntims... Varem fer un parell de talladets i encara ens va sobrar algun cèntim ;-))

Ai, m'alegra que hagis entès això dels cementiris :-))