dijous, 9 de setembre de 2010

Votacions

Amb això de les vacances no havia tingut temps encara de passar a votar els premis cats, sort que en Jesús m'ho ha recordat. Amb la feina feta, he de confessar que hi ha hagut categories on m'ha costat molt decidir-me. Per exemple la meva (la dels guiris).  Hi havia més d'un candidat que m'hagués agradat votar, i ara em sento malament per haver hagut d'escollir... en fi, la democràcia té aquestes coses. Us recomano que digueu la vostra també abans no tanquin les urnes a finals de mes.

M'agraden aquests premis per aquest component "popular" que tenen (i no perquè sigui finalista, no us malpenseu; ja he dit que per mi guanyar no és el més important). La prova que hi ha sintonia és que em conec la majoria dels blogs nominats a les principals categories, i de molts d'ells en sóc un fan fidel.

Totalment al contrari del que passa als guardons més "oficials" de la temporada, els Premis Blocs Catalunya, que m'han agafat una mica per sorpresa. Als llistats dels 10 finalistes de cada tema no reconec pràcticament cap blog. I mira que en segueixo més de 600... M'ha costat molt decidir qui votar, pels motius contraris als c@ts. Ja em diràs tu d'on surt tota aquesta gent i d'on han tret tants fans. Deu ser que ens movem en (cato)esferes diferents, perquè les taules no es corresponen massa amb els qui realment fan soroll a la xarxa que jo llegeixo. En fi, la democràcia té aquestes coses... Però això ja ho he dit, no?
Publica un comentari a l'entrada