dimecres, 26 de febrer del 2020

Paper cremat, l'homenatge a Ray Bradbury

Ja sabeu que em prodigo poc pel que fa als contes, però de tant en tant em fan una d'aquestes que no puc rebutjar. Per exemple, quan fa uns mesos la Inés Macpherson em va proposar escriure alguna cosa per l'homenatge a Ray Bradbury que estava preparant Apostroph, de seguida m'hi vaig apuntar. Soc molt fan del Bradbury, i el llistat d'escriptors que havia reunit per aquest recull era tot un luxe, incloent-hi uns quants amics amb qui he coincidit a altres antologies. No hi podia faltar. 

Han muntat un verkami per finançar el llibre, que ja gairebé ha assolit els objectius, i el tindrem a les llibreries d'aquí poc. Passeu-vos-hi si us interessa el tema i reserveu el vostre exemplar! Jo no m'ho perdria.

Aquí us explico una mica més de què va el meu conte (que no és de ciència-ficció, com es podria esperar) i com em vaig ficar en aquesta història. I aviat us parlaré de la meva novetat de Sant Jordi, però això és un altre tema...

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Aquest probablement no el llegiré, que ja saps què en penso dels reculls de relats de diversos autors. Per contra, després de força temps, és molt probable que en algun moment de l'any llegeixi el 'Cròniques Marcianes', que ja espera torn a la lleixa. I naturalment, la teva novetat de Sant Jordi caurà segur, això ni es pregunta.

Josep ha dit...

Dicrepo amb en XeXu. Jo vaig llegir Esquitxos de mar (recull de contes de diversos autors, fantasia i terror, ambientats al mar) i estava prou bé.

Salvador Macip ha dit...

XeXu, si només has de llegir un llibre relacionat amb Bradbury, que siguin les Cròniques! Però si en vols un altre, segur que aquest nostre no estarà pas malament... :) Com diu el Josep, els reculls poden ser bons, també!