dimarts, 20 de març del 2012

Queden dos dies...

7 comentaris:

jomateixa ha dit...

Per a tu és publicitat, però per als que esperem... és una mica tortura, hehe.

Brian ha dit...

M'ha agradat la reflexió final. Jo m'imagino de vegades amb amb una mena de pistola de raig letals, de potència i abast sense límits, "arreglant" la humanitat per la via ràpida :) Tant de bo els boigs com jo no tinguin mai aquest poder.

Sergi ha dit...

Molt millor aquesta presentació, així no ens fots el rotllo per escrit! Hehehe. Ui, no sé si em convences, eh? Terror has dit? No sé pas si el llegiré!

Mr. Aris ha dit...

quan compti tres et sentiràs molt relaxat i diràs: "Dono els drets d'autor a l'Aris, el meu millor amic" un...dos...

Salvador Macip ha dit...

jomateixa, ja saps que m'agrada fer comptes enrere... ;)

Brian, jo a tu et donava poders sense cap problema. A molts altres no!

XeXu, innocent, no t'esperaves qeu vindria una versió pels qui els fa mandra prémer play i estar-se dos minuts sentint-me parlar, eh? :)

Aris, passa'm el número del teu compte corrent.

Xavier Salomó ha dit...

Com pot ser que totes i cada una de les referències que dónes les compartim?
A punt d'acabar Hipnofòbia.

Salvador Macip ha dit...

Xavier, vaig pensar una cosa semblant després de veure la darrera plana de L'illa dels 160 errors!