dimecres, 6 de juny del 2012

Recull mediàtic de la setmana

Faig una breu pausa en la marató de crítiques literàries per presentar-vos les meves contribucions mediàtiques de divulgació d'aquests darrers dies:

- L'article d'opinió al Periódico parlant de l'impacte de l'educació en la sanitat, en motiu de les imminents retallades a les escoles que planeja el govern.

- La secció de ciència del Via Lliure de RAC1, on parlo de la relació entre el càncer i el cafè, de com contaminen les vaques (més que els cotxes?), de la importància de despistar-se de tant en tant i de l'impacte del jet lag en els embarassos.

- La meva columna de l'Ara d'aquest mes, sobre un mico amb molta punteria (i mala idea).

- I a sobre vaig fer un cameo (involuntari) a l'APM Extra del diumenge (ho veureu aquí sota cap al mínut 6:50), cosa que demostra que a TV3 guarden els meus vídeos a la carpeta que posa "Calbs".

8 comentaris:

Mr. Aris ha dit...

pels fans teus, aquests cameos son imprescindibles :)

Deric ha dit...

què bo!

Anònim ha dit...

Macip, tu no ets calb. Ets guapo, intel·ligent i mediàtic! Què més vols?

;))))

carina ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
carina ha dit...

Ja ho ha dit l'Helena ;)))

Assumpta ha dit...

Hehehe quina gràcia! :-))

Assumpta ha dit...

Bé, gràcia el tema del cameo, clar... va, va, que segur que és el que tots hem clicat primer! :-)))

Salvador Macip ha dit...

Moltes gràcies, noies(i Aris i Deric)! Que em fareu posar vermell... ;)