dimecres, 28 de novembre del 2012

Més coses que he fet aquests dies

[Deixo de parlar de política, que porto uns dies que no paro, i torno breument a comentar les coses que vaig fer mentre estava de promo de Què és el càncer.]

Presentar el llibre a la Biblioteca de Blanes, en el marc de les conferències organitzades per l'AulaBlanes. Aquí en teniu un parell de notícies i el resum que van emetre per TVBlanes:


També passar per unes quantes ràdios per parlar del meu llibre. Les podeu escoltar aquí: Ràdio Vilabareix, el programa Sapiència de La Xarxa i l'Art i Teca de Ràdio 4, on enfoquem el tema del càncer des del punt de vista de l'alimentaicó. I aquí teniu la meva secció de ciència d'aquest més al Via Lliure, que va prendre forma d'entrevista per poder analitzar una mica més a fons el llibre.

M'han entrevistat a La Vanguardia i hi he fet un cameo a un article sobre plagues (recordeu que he escrit alguna cosa sobre el tema) a arrel de la publicació del nou llibre del Xavier Sistach. També vaig parlar amb L'illa dels llibres, per escrit i breument a Ràdio 4. La cirereta del pastís va ser una mini-ressenya publicada a El País.


I finalment, presentar el llibre del Sebastià Roig, que us recomanava l'altre dia, a la llibreria 22 de Girona (primer cop que visito aquest local tan emblemàtic i que conec al gran GuillemTerribas, l'ànima de la llibreria). Algunes fotos de l'acte:


4 comentaris:

Galderich ha dit...

D'això se'n diu portar una apretada agenda de treball! Això vol dir que se'n fa molta de feina!

Endavant!

Deric ha dit...

Quin exit a Blanes!!!!
Per cert, soc un impresentable: m'havia apuntat a l'agenda per anar a la presentació de la 22 i quan va arribar el dia... em vaig oblidar!!!

Salvador Macip ha dit...

No pateixis, Deric, qeu torno a Girona el 18 de desembre. Apunta-t'ho amb tinta vermella! ;-)

Olga Xirinacs ha dit...

Ei, Salvador, quines redundàcies, que els metges Salvadors salveu...,
i quina feliç coincidència.
Que el teu camí sigui victoriós, tant en medicina com en literatura.
¡Amunt sempre i salut!