dimecres, 1 d’agost del 2018

Vacances que comencen, vacances que acaben

Avui és l'inici oficial de les vacances d'estiu per a molts, però per mi, que dilluns vaig tornar a la feina, és només el primer dia d'un agost que es farà molt llarg al peu del canó. Però no em puc queixar: he passat uns quants dies a la meva terra i tinc les piles ben carregades. Per a tots els qui comenceu festes, que vagi molt bé! El bloGuejat passarà a partir d'aquesta setmana a l'habitual mode de reposicions estivals, que aquest cop tornaran a ser articles científics antics que no havia penjat mai al blog. Si queda algú per aquí que llegeixi, ja dirà alguna cosa. Mentrestant, us deixo amb el també clàssic recull d'instantànies de vacances...


L'estiu va començar al jardí de casa, amb una "piscina" comprada d'emergència al súper per fer més suportable l'inusual onada de calor que patíem al Regne Unit.



Després vaig fer un salt a l'altra banda de l'oceà, concretament a Montreal, per anar a un congrés (no compta com vacances, això...). El següent va ser una visita a terres catalanes, amb l'imperdible concurs de focs artificials de Blanes com a peça central:





També va haver-hi grans moments gastronòmics (molts! massa!), com aquesta excel·lent fideuà casolana. 


I acabo amb dues instantànies del meu poble, una des de terra i una des del mar, perquè vegeu què maco que és... 


2 comentaris:

jomateixa ha dit...

Aprofitant cada minut, com sempre :)

Salvador Macip ha dit...

Ja em coneixes, jomateixa! :)