dilluns, 20 de juliol del 2009

Dilluns musical: una de vella o una de nova.

M'encanta aquesta cançó. D'aquelles que et fa començar el dia amb un somriure. Un rap de ballaruga amb molt sentit de l'humor fet per la banda menys hip hop del moment (un matrimoni blanc intel·lectual de classe mitjana). La compto com a nova, tot i tenir un quart de segle, perquè acaben de reeditar l'àlbum en versió de luxe. Compreu-vos-el si no el teniu, és un clàssic (i a més ve de regal el segon LP del grup). Tom Tom Club, Wordy rappinghood (Tom Tom Club).

5 comentaris:

òscar ha dit...

és com si estigués veient josé luis fradejas i nacho dogan presentant aplauso. :)

ddriver ha dit...

un cop fa ....moooolts anys,una revista va organitzar una trobada de Dj's a Castell de Mata ( Mataro) i jo vaig començar la meva sessio amb aquest maxi. El maxi era una obra d'art perel disseny ja

Assumpta ha dit...

Jajajaja acabo de fer un salt al passat!!! :-)

Clidice ha dit...

ai, doncs jo m'he divertit, no ho hauria d'haver fet? és que com què no tinc criteri :D

Salvador Macip ha dit...

Ah, l'Aplauso, quin gran programa (quan no se sabia encara que era la MTV...).

Ddriver, això confirma que ets un paio amb bon gust. Jo et contractava per a una festa ;-)

Assumpta, d'això es tractava...

Clidice, tu diverteix-te, no cal demanar permís a ningú!