dilluns, 10 de setembre del 2012

Un nou projecte per l'11S: la revista digital Esguard

Demà, aprofitant la diada, es llança la nova revista digital Esguard, "la primera revista en català per a iPad", que inicialment serà gratuïta. Com explica la nota de premsa., "El nucli central de la revista és una entrevista  que es podrà llegir, escoltar i visualitzar a càrrec de Toni Aira, Mathew Three, Txe Arana i Màrius Serra. La nova publicació compta, a més, amb 12 columnistes". En el primer número, en Toni Aira entrevista en Miquel Calçada. 

Trobo que el format és diferent i interessant per això quan m'ho van demanar em vaig apuntar ràpidament a ser un dels 12 columnistes que s'aniran alternant un cop al mes (altres que hi participen són Najat el Hachmi, Rita Marzoa, Joan Ramon Resina, Quim Torra, Rosa Calafat, Sion Fullan o Francesc-Marc Álvaro). A més, aquest com no parlaré de ciència, perquè això ja ho faig a altres llocs. La meva secció serà sobre Catalunya vista des de fora per un català, que em sembla que és una combinació que no s'ha fer gaire sovint.

Si demà, entre manifestacions, concentracions i marxes, teniu un moment per anar a l'itunes, buscar l'Esguard i llegir el meu primer article ja em direu què us ha semblat. Per fer-vos-en entrar ganes, us deixo el vídeo de promoció.



5 comentaris:

jomateixa ha dit...

Sembla un projecte molt atractiu. No ens el podem perdre.

Sergi ha dit...

Com a projecte el trobo molt interessant. Si descomptem l'elitisme de que es publiqui per iPad, andròmina que no tinc ni tinc pensat adquirir si no és que em toca en alguna rifa. Així que res, ja et llegiré per altres bandes.

Mr. Aris ha dit...

està molt bé, quan més publicacions d'aqui hi hagin a la xarxa millor, ara, tindran que buscar publicitat perquè crec que ja ningú paga per llegir a internet

Quadern de mots ha dit...

Sembla una bona iniciativa, caldrà seguir-la. De moment però hauré d’esperar que no tinc cap IPad.

Elfreelang ha dit...

vaja no en tinc d'ipad! però benvinguda iniciativa!!!!