dilluns, 30 de juny del 2014

Els robots ens visiten

La setmana passada, una de les poques en la història d'aquest blog que no vaig publicar cap entrada, vaig batre el rècord de visites: més de dos mil en dos dies. Curiosament, venien totes de Xina. Saludo, doncs, als meus nombrosos fans xinesos que estan fent un curset de català aquest estiu (i de pas a tots els robots que envien des de l'est per rastrejar la xarxa).

Si no sou ni un estudiant xinès de català ni un robot curiós potser us interessarà el programa del dissabte passat al Via lliure de RAC1, on vaig parlar de l'oxitocina, dels gasos tòxics que desprèn l'orina en contacte amb l'aigua de la piscina i del fet poc conegut que les nenes sempre han tret millors notes en totes les assignatures que no pas els nens. Feu clic aquí per sentir-lo.

Altres coses: ahir vaig publciar una article a l'Ara parlant d'una troballa sorpresa: bacteris a la placenta. Són més insidiosos que els robots xinesos (llegiu-ho aquí) i fa uns dies a El Periódico parlava de la importància de tenir cura dels nanos si volem que la nostra espècie tingui un futur millor (feu clic aquí).

Apa, ja teniu unes quantes distraccions per acabar el mes de juny...

2 comentaris:

jomateixa ha dit...

com que no soc xinesa ni robot faré un cop d'ull a les teves recomanacions.
;D

Sergi ha dit...

No et fa cap falta publicar, ja veus, si tens les visites igualment, o encara més! Vaig a mirar si els xinesos m'han visitat a mi també, una mica rancis amb els comentaris, no?