dimecres, 29 de juny del 2016

Coses que han passat aquests dies



Mentre acabeu de pair els resultats de les eleccions espanyoles (ja he dit la meva al twitter i al facebook, i aquí al costat podeu veure el que deia a l'Esguard d'avui), aprofiteu per llegir els darrers articles de divulgació que he publicat a l'ARA: dos d'estètics (un sobre com fer créixer els cabells i un sobre com combatre les arrugues) i dos de sexuals (un sobre l'efecte del sexe a la tercera edat i un sobre com fabricar espermatozoides).

Ara un fet curiós: una traductora italiana ha traduït un fragment d'Hipnofòbia i l'ha penjat a un blog. Si voleu veure com sona il generale Sandcliff en l'idioma de Dante, feu clic aquí.
I acabo amb una imatge. A la foto de la dreta em podeu veure en una connexió via Skype amb TV3 per parlar de la meva opinió sobre el Brèxit (per cert, la versió llarga de la meva anàlisi ja és el segon post més vist de la història del blog, curiosament). Va ser breu i la vaig fer al meu despatx (si sou observadors, podreu apreciar, entre papers científics, un póster d'un dels meus discs preferits).




7 comentaris:

Anònim ha dit...

Em quedo amb el dubte de saber quin es el post més vist de la història del blog

Salvador Macip ha dit...

Et resolc el dubte, pons. Per motius que no acabaré mai d'entendre, és aquest:
http://bloguejat.blogspot.co.uk/2009/10/maleits-pronoms.html

Sergi ha dit...

Com és normal, tens tan poca feina que ara ets un opinador polític de renom. Sobre el Brexit, sobre les eleccions estatals... No t'estàs de res...

Josep ha dit...

Miri vostè, jo sóc el cunyat d'un britànic, i se suposa que hauria de tindre un bon grapat d'opinions sobre el tema.

Salvador Macip ha dit...

Endavant, Josep, t'escoltem! :)

Josep ha dit...

Fer de cunyat no és fàcil...
Parlo de gastronomia anglesa? De dones angleses? De melanina anglesa?

jomateixa ha dit...

XeXu, i de futbol també :DD
A mi ja m'està bé, m'agrada escoltar/llegir les teves opinions. Les de futbol ni idea, però les altres m'agraden.