dilluns, 20 de novembre del 2023

Coses que fas a BCN quan tens un forat a l'agenda...

La setmana passada vaig aprofitar que estava a BCN per feina per dedicar una estona a les meves altres activitats. Entre altres coses, vam presentar El secret de la vida eterna a l'Alibri, amb el JM Mainat de mestre de cerimònies. Fer-me una foto amb ell a l'estil Trinca (amb dos científics substituint dos cantants) va ser tot un regal, considerant que tinc tots els seus discs i de petit em sabia totes les lletres de memòria).


A la presentació també van venir joves científics dels nostres laboratoris i ens vam fer una foto de família. És esperançador veure que hi ha recanvi i les noves generacions pugen així de fortes!


Uns dies després, vaig passar per la Fabra i Coats per participar doblement al Festival 42, una de les cites culturals més interessants de la ciutat, ara plenament consolidat en el seu tercer any i batent rècords d'assistència. Primer vaig ser part d'una taula rodona sobre la mort i la immortalitat, al costat de llumeneres com la Carme Torras, el Ricard Solé i el Francisco Martorell, molt ben moderats per la Muntsa Mimó. L'hora se'ns va fer curta a tots, ponents i públic, perquè el tema dona per molt.


El final de festa va ser el retorn dels Malalletra, el grup d'escriptors roquers, que vam tancar el festival amb un repertori amb referències al fantàstic que va animar tots els assistents. Pujar a l'escenari amb aquestes feres és sempre un plaer. Ara tornarem a hibernar uns mesos, però no us perdeu el proper concert, quan sigui que el fem!

En podeu llegir crònques aquí i aquí.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Los roqueros habéis sido y seguiréis siendo la banda sonora del mundo entero. O eso pensaba yo. A veces escucho reguetón latino y compruebo que no hay regla sin excepción.

https://g.co/kgs/npWtDb


Chiloé

Salvador Macip ha dit...

Gràcies, Chiloé. Malgrat el reguetón, els vells roquers no moren mai :)