dimarts, 1 de maig del 2012

Pantalons curts i genolls pelats


Ahir el meu fill va estrenar l'uniforme d'estiu de l'escola i no vaig poder evitar que em vingués aquesta imatge al cap. No era un personatge de la meva generació, però la meva àvia em va fer llegir els contes del Guillem Brown que publicava Molino quan era un nen i em van fer riure bastant, malgrat com eren d'anacrònics. Suposo que les noves generacions encara el trobaran més juràssic, com tots els personatges que li fan companyia a la lletra d'aquell clàssic. El temps no passa en va.

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Ara hem d'entrar a la crisi dels 40?? No home no! És clar que el temps passa, però i la cultura i el bagatge que tens amb la coneixença de totes aquestes coses?

jomateixa ha dit...

Ja!! l'uniforme d'estiu! Se li gelaran les cuixes... hehe

McAbeu ha dit...

Tens tota la raó, el temps no passa en va. De fet, quan he vist a la meva barra lateral el títol del teu post m'he pensat que ens en parlaries d'un altre de "clàssic"

http://www.youtube.com/watch?v=mNlWD9KFnk8

viu i llegeix ha dit...

A casa també hi havia una gran colecció de Guillermo el travieso. Em van fer riure molt

Jordi Policarp - Els llibres del celler ha dit...

Nostàlgia, enyorança, bons records que ens omplen l'ànima d'orgull i ens ajuden a compartir uns temps que varen passar plens de felicitat.

Motor per continuar el nostre camí, sempre endavant transmeten coses a les noves generacions. Buscant sempre un món millor.

Yáiza ha dit...

A la meva època els nens portaven l'uniforme amb pantalons curts tot l'any! Primavera, tardor i hivern!

Mr. Aris ha dit...

a mi també em van regala un llibre de Guillermo el travieso, era genial.
Aqui només les escoles riques uniformen als nens...