divendres, 6 de desembre del 2019

Donant voltes...

Ja us he explicat altres cops que la vida de científic té la gràcia de portar-te a molts racons del mon. La setmana passada, per exemple, estava a Cascais, en una trobada per discutir el problema de l'envelliment de la població i quin paper hi han de jugar les ciutats. Van ser una sèrie de conferències d'àmbits molt diferents que em van permetre ampliar el punt de vista sobre un dels meus temes de recerca, i començar a planificar futurs projectes de recerca. I conèixer algun membre de la casa reial espanyola, ves per on. I també em van permetre gaudir de l'escenari fantàstic de la costa portuguesa, com veureu al petit reportatge fotogràfic d'avui.

Ara mateix estic a Guadalajara, Mèxic, fent funció doble de científic i escriptor, a veure si us en puc parlar en una altra entrada...





















1 comentari:

Sergi ha dit...

Vaig veure a xarxes que eres a Mèxic... des de la Patagonia. Però no sabia que també havies anat per feina a Portugal. Que dura la vida del científic! I ara a més et fas amb la reialesa espanyola? El que et faltava!