dijous, 5 de gener del 2023

Minuts musicals, edició 2022 (I)

Fa molt de temps, una de les seccions estrella del bloGuejat eren els Dilluns musicals, on compartia alguns temes (d'ahir i d'avui) que m'agradaven. Avui no és dilluns, ni vull ressuscitar la secció, però he pensat que, ja que preveia que aquest serà un any més musical per mi, podia aprofitar per penjar alguns descobriments que vaig fer l'any passat al llarg d'aquest primer més del 23.

El primer em va arribar per l'hereu. És un concert per violocel realment espectacular, molt conegut entre els fans de l'instrument però que jo, amb el meu coneixement bàsic de música clàssica, no havia descobert. Aquesta és la versió del Sheku Kanneh-Mason, violoncelista prodigi anglès, que de totes les que he sentit és la més impactant. Encara que no sigueu fans d'aquesta mena de música, escolteu els quatre primers minuts, que son realment èpics.