divendres, 28 d’abril del 2023

Petita crònica de Sant Jordi

Acostumo a penjar un resum del meu Sant Jordi, però aquest any faig una mica tard (massa feina!). Va començar amb dos concerts: el de Malalletra (us en parlaré en un altre post) i el del cinquantenari de la Dharma. I va acabar amb el tradicional sopar de germanor dels autors d'Asterisc. Entremig, 13 quilòmetres caminant (segons el meu telèfon), una gentada constantment per tot arreu (fins i tot durant el partit del Barça), unes quantes firmes (un parell a llocs tranquils i una en ple sarau, enterrat per la cua de gent que esperava l'Almodóvar) i moltes trobades amb amics del ram, que sempre t'alegren el dia. Us en deixo un petit resum fotogràfic.


La millor combinació de gèneres. Com no se'ns havia acudit abans?

La cara A (amb en Ganyet i en Graupera)

... i la cara B!


Amb el mestre Alzamora.

No és un Sant Jordi si no et trobes la Laura Borràs per la Rambla. Em sembla que aquesta foto la tinc cada any!

Ni tampoc si no et trobes el Jordi Millán de l'Illa dels Llibres. Una altra foto que tinc repetida fins l'infinit!

Començant el dia signant amb l'Ada Castells a un parell de carrers d'on vivim tots dos (i la seva editora!). Una signatura de quilòmetre zero.

I, finalment, el meu botí:

2 comentaris:

Chiloé ha dit...

Bonito reportaje, doctor Macip, con unas fotos que da gusto verlas. Yo también tengo una historia: El viernes 21 estuve en Barcelona y aunque no suelo leer en papel el ambiente pre-fiesta me pudo y compré dos libros tuyos (uno en castellano y otro en catalán), Cua de vaca de Olga Xirinacs y La condesa sangrienta de Alejandra Pizarnik. Mi consorte-cónyuge-marido quedó gratamente sorprendido con mi regalo (¿Qué nos hace humanos?) y con el resto de libros que, por supuesto, compartimos.

Tu nombre y el de otros escritores y escritoras estaba en carteles pegados por todos los sitios.

Salvador Macip ha dit...

Moltes gràcies per la tria, Chiloé!