dilluns, 22 de maig del 2023

Torna el talent (?)

Ahir, el 30 minuts va emetre un reportatge sobre científics catalans que han marxat i han pogut o no han  pogut tornar al país. Vaig tenir l'honor de poder-hi aportar el meu granet de sorra. Si mireu el vídeo, podreu tafanejar el meu laboratori a Leicester, el meu despatx a Barcelona i el meu estudi, des d'on escric els meus llibres (als primers minuts del programa hi trobareu un spoiler del proper, que surt a la tardor) i toco la guitarra (en podreu veure la més original de la meva col·lecció).

Podeu veure el vídeo aquí.

Si en voleu una versió condensada, dos de nosaltres vam fer la prèvia al Tot es mou uns dies abans. És una entrevista complementària al reportatge que aprofundeix alguns dels temes, sobretot el de la dificultat de tornar a casa quan vols.