divendres, 13 d’octubre del 2023

Escolta el teu cos

 

Aquesta setmana TV3 ha presentat la segona temporada del seu canal infantil/juvenil, el SX3, just ara que fa un any que es va estrenar aquesta nova versió del Super3 i que s'ha convertit en líder de la seva franja, després d'anys d'estar mig oblidat. Així doncs, ja us puc anunciar oficialment que hi participaré en un projecte en el qual he estat treballant aquests últims mesos, l'Escolta el teu cos.

L'embrió de l'ETC el trobem a les col·laboracions que vaig fer amb l'InfoK durant el pic de la pandèmia (començant amb una assessorament a finals del 2020 i seguint per un parell d'intervencions al llarg del 2021). Allà vaig conèixer la Irene Blay i va ser ella a qui se li va ocórrer fer un programa de divulgació per a nens, centrat en el cos humà. Quan m'ho va proposar vaig acceptar de seguida, perquè crec que explicar ciència als nens és essencial per a què les societats del futur siguin millors. I ens vam posar a treballar.

Un temps després, vam presentar la proposta a TV3, i vam tenir la sort que va ser una de les triades pel nou SX3. De moment no us en puc donar gaire detalls, només que és una temporada de 13 episodis d'uns deu minuts, cadascun centrat en una pregunta relacionada amb el cos, que combinen imatge real i dibuixos. A part d'estar implicat en els guions i la direcció, també tinc la sort que sortiré en pantalla, acompanyant l'estrella del xou, la Zene. Al vídeo de la promo de la temporada, la podreu veure (minut 0:17):


Ja us aniré donant més informació el projecte a mida que pugui. El que si que us avanço és que m'han deixat que faci la música del programa i que serà una mica marciana...

2 comentaris:

Carme Fortià ha dit...

Uauuu segur que la canalla estarà entusiasmada! El petit de casa (que ja es va fent gran) estarà expectant :)

Salvador Macip ha dit...

Gràcies, Carme! A veure si li agrada...